lindochico

Alla inlägg under mars 2012

Av Fillan - 24 mars 2012 12:44

ska alldeles strax gå till en pizzeria och äta nere i stan(är även en grek) har precis kommit hem har varit på en second hand affär och köpt lita olika saker visar bättre bilder när jag kommer hem är jätte hungrig nu så nu ska jag dra ner och äta pizza!

 

Av Fillan - 23 mars 2012 08:01

 
Av Fillan - 19 mars 2012 16:32

är med i epicfaiils tävling om att vinna en presonlig alamanka

 jippi skulle vilja ha en sjukt mycket! har kollat på dom i typ ett år men aldrig beställt en så det skulle vara sjukt kul att vinna en.

Av Fillan - 6 mars 2012 14:28

hej här är en blogg som jag hade tänkt visa er hon heter felicia vilket jag tycker var ett väldigt bra namn!

klicka här 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


nu ska jag gå ner och titta på en anime seria som heter piano kommer inte i håg vilken kanal men det är kl 15.00

iaf så om någon vill titta får ni väll leta runt lite:)

 


just det har beställt en sak i från stadium som ska komma nu i veckan säger inte vad det är utan jag lägger upp det när det kommer:)


Av Fillan - 5 mars 2012 16:05


nu ska jag tipsa om världens bästa bloggar

kandylandy.se  hofh.se  caty.nu  keela.se  epicfaiil.se


www.kandylandy.se

 

kandylandy är en sjukt bra blogg om vira som bir sjukt bra på bild och har världens sötaste kattunge Sälen.

kandylandy har en snygg stil och har en ricktigt bra blogg.


www.caty.nu



   


caty är en grym skatetjej som har en grym stilsom jag bara älskar hon skiver grymt bra och sjunger otroligt här är en länk till en sång hon skrivit och sjunger hon inspererade mig till att börja skatea samt snowboard har bara åkt ett natal gånger men hon inspererade verkligen mig till en massa saker

http://caty.nu/2011/august/day-and-night.html#comment 



hofh

   

www.hofh.se

 johanna har en grymt bra blogg hofh hon är grymt söt och sjukt duktig på att måla hennes blogg handlar om allt som har med bättre självförtroende att göra vilket jag tycker är grymt bra varför må dåligt när man kan må bra:)


www.Epicfaiil.se

   


epicfaiil är en cool emo/scens core blogg som var den första av the kick back pack som jag började läsa.

jag tyckte att hon var sjukt cool och jag tror att jag har fått en blandning av scens/caty/keela stil som jag älskar

epicfaiil heter igentligen moa och skriver om allt mellan himmel och jord och jag är säker att du kommer att gilla den.


www.keela.se

   



keela som igentligen heter michaela driver keela.se  kon har en grym stil och keela är en av dom i kick back pack

hon skriver om en massa barnsligheter och andra roliga saker som är roliga och peppande till bättre självförtroende


detta var lita an dom 5 bästa bloggarna i världen som ni absolut borde läsa alla dom här bloggarna

dom handlar om det bästa som finns att läsa om jag har fått mycket av

ALLA BORDE LÄSA DOM BÄSTA BLOGGARNA I VÄRLDEN!!!

Av Fillan - 2 mars 2012 10:00

ajjjjjj

skulle gå upp och hämta en sak på skrivbordet  men så klart så börjar jag dagen med att trampa på min söta portmonä/plånbok och där i ligger ett par super söta örhängen som jag fick av maggan  i går med den här piggen upp som jag såklar lyckas peta in i foten och det gjorde asont!!!och såklart går det två små hål i min fina plånbok/portmonä:( här är örhängerna

   

ser ni dom små hålen i det vita

ingen bra start på en fredag

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


nu ska jag gå ner och äta flingor med mjölk yummiyummiyummi


Presentation


heeeej!
jag heter felicia men kallas för fillan och jag vågar ha min egen stil. Mina största intressen är kläder,nail art,foto och en massa annat. välkommen till min blogg Lindo Chico!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mariosvamp

  


Ovido - Quiz & Flashcards