lindochico

Alla inlägg under december 2011

Av Fillan - 31 december 2011 20:52

ja  idag är det årets sista dag eller dag och dag årets sista kväll det är lite kulför just nu den 31 december  2011 kommer aldrig mer att komma någonsin.

ville bara visa en god efterrätt som vi har ätit.

hunde inte få in videon nu ska försöka i morgon bild kommer då med

i allafall vill jag bara säga att i inläggtet nedan så skrev jag "you can´t buy happiness but you can buy an ice cream"

och varför jag skrev det var för att jag hade varit med maggan och hon gick runt och sa det  så då fasnade jag på det  det var det jag ville säga

Av Fillan - 25 december 2011 12:29

hej fick lust att blogga lite :)

ja tänkte visa några av mina julklappar jag fick i går (visar inte alla nu skulle ta jätte lång tid )

här är några av dom:


en skolväska KÄRLEK! 


volymtång   


spotify premium  

man ska virka en flugsvamp,ett hjärta och en cupcake! (har redan börjat med cupcaken:))

det var några av mina julklappar som jag fick i går. Om lite mindre än en timme  ska vi åka till farmor och fira lite med julmat och klappar blir nog rolig särskilt delen med julklapparna :)

ja visar fler av mina klappar sen  nu ska jag gå ner och spela super mario till wii jag och mina syskon fick det i går  hörs senare

 

Av Fillan - 8 december 2011 21:18

hej nu var det länge sedan jag skrev men jag har inte haft lust.

men nu är jag här

yes i monkväll  ska jag till tjejerna och har lite skoj.

orkar inte så mycket mer att skriva. tar inga bilder nu för jag ser så ja jag vet inte bilder kommer i mon.

    

Presentation


heeeej!
jag heter felicia men kallas för fillan och jag vågar ha min egen stil. Mina största intressen är kläder,nail art,foto och en massa annat. välkommen till min blogg Lindo Chico!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mariosvamp

  


Ovido - Quiz & Flashcards