lindochico

Alla inlägg under januari 2012

Av Fillan - 2 januari 2012 23:34

hej nu har jag precis beställt just dance 3 till wii så kul har testat det hos maggan fast till ps3 move och det var as kul! så har letat runt som en galning efter spelet men det ända dom säger är "det är tyvär slut sålt" så kommer man till elgiganten och där koster det 449 kr tänker shit har inte råd så besviket åker man hem och går in på elgigantens hemsida och då kostar spelet 189 gissa om jag blev glad:) så nuär det bara att vänta i ca 4-5 dagar :(

ja men jag har shoppat lite iallafal inte så stora saker(ville spara till spelet)

 

super söta klistermärken 15kr åhlens f

förvarings låda till mina smyckets grejor 20 kr panduro  

a det var det lilla ses i mon

 

Av Fillan - 1 januari 2012 12:05

 

dålig bild jag vet

svart linne: cubus

vitt linne: cubus

gröna mjukisbrallor:cubus

orange halsband (syns inte riktigt på bilden) :av mig

det var dagens outfit för i dag ha en bra och kul dag :)

 

Av Fillan - 1 januari 2012 01:05

 

 (ska igentligen stå 2012)

japp nu är det 1012 och ett helt nytt år med en massa skojiga saker:D

har dock inga nyårslöften har ni?

här är några bilder som är tagna för ungefär en timme sen

       

hoppas att ni får ett bra år med massor av minnen och skratt :)

nu ska jag stänga av datorn för i natt så ses vi i morgon igen!

   

Presentation


heeeej!
jag heter felicia men kallas för fillan och jag vågar ha min egen stil. Mina största intressen är kläder,nail art,foto och en massa annat. välkommen till min blogg Lindo Chico!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mariosvamp

  


Ovido - Quiz & Flashcards