lindochico

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fillan - 22 augusti 2011 11:03

  

Hej!

japp nu har man klarat av första skoldagen i klass 6A :)

fast vi gjorde inte så mycket vi börja 8.30  och slutade 10.20

i allafall så mår jag bra och är vid liv vilket är bra

gammal bild

 

Av Fillan - 17 augusti 2011 20:32

Hej ville Bara Visa min favvo Låtar

After School-shampoo

Gwen Stefani-What You Wainting For?


det är mina favvo låtar just nu

 



Av Fillan - 17 augusti 2011 20:26

hej slänger in en sen out fit som jag har på mig i dag^_^

 Vit Kjol: Fått av alva

Prickig Kläning:Lindex

Svart Linne(syns ej på bilden): Ellos

Vitt Spets Linne: Beond Retro (vet ej hur det stavas)

Ben värmare: vet ej

Grå strumpbyxor: Tims Store

Rosett Halsband: Glitter

 Vad tycks?

 


Av Fillan - 16 augusti 2011 22:07

hej alla som är vakna, klockan är lite över 10 nu men så är det i bland.

i dag har jag inte gjort så mycket speciellt. Va med alva och va vid frissan och klippte luggen lite gran den hade växt jätte mycket sen jag klippte lugg i början av juni.

ja ska väll gå och lägga mig då måst börja vänja mig med att gå och lägga mig lite tidigare nu efter som vi börjar skolan på måndag.

kommer nog inte blogga så mycket i morgon för pappa fyller år.

ja nu ska jag göra mig klar och gå och lägga mig.

 

Av Fillan - 15 augusti 2011 14:45

 

Hej sitter i min säng och gör inget. Har ont i magen och mår lite illa men annars är det bra med mig. Här regnare och är mulet.

i lördags var jag och handlade lite grejer till skolstarten.

visar vad jag har köpt när jag använder det.

Om en vecka så går jag i 6:an!

Nu ska jag försöka att städa lite mitt rum ser ut som rena katastrofen. ses när jag har städat klart eller har tröttnat vilket som än kommer först ^_^

 

Av Fillan - 8 augusti 2011 17:31


detta är klippet ni skulle ha sett i går men det blev något fel så ni får det nu istället.

jag har inte bloggat i dag för jag har varit på aqua nova med min bästis. Jag kommer inte att kunna blogga något mer just nu för nu ska jag åka till ett trädgårds cafe och hjälpa till och jobba lite så att ni vet

om ni vill se mer av min nail art kanal kan ni gå och titta på länkarna i menyn så finns det en som går dit. Men ni kan ju titta in där när jag har lagt ut något mer. nej nu måste jag gå


   

Av Fillan - 5 augusti 2011 17:35

hej nu har jag kommit hem från en dag på kupolen med min bästis. Detta handlade jag:

  Kiss nail art paint med tipar och stenar 139:- kicks   rosett gina tricot 19:- rea      t-shirt 99:- new yorker

ååååå vad jag gillar new yorker det finns så mycket fina kläder där!!


japp det var det

 


Presentation


heeeej!
jag heter felicia men kallas för fillan och jag vågar ha min egen stil. Mina största intressen är kläder,nail art,foto och en massa annat. välkommen till min blogg Lindo Chico!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mariosvamp

  


Ovido - Quiz & Flashcards