lindochico

Alla inlägg under september 2011

Av Fillan - 27 september 2011 16:48

hej ligger här i soffan och mår ganska dåligt. :(

ja får se om jag lägger upp ett videoklipp sen i från helgen när jag och maggan flumma:)

nu ska jag träna på engelska läxan.

Av Fillan - 17 september 2011 18:19

har kommit hem i från en shopping tur med bästis. detta fick följa med hem

  byxor: cubus   t-shirt: cubus   linne :cubus   parfym: "sunday afternoon" hm


det var 3 för 2 på typ allt på cubus :)

hu ska jag fortsätta med min lördagskväll  ha en skön helg :)


Av Fillan - 11 september 2011 17:16

hej förlåt för att jag inte har bloggar på länge har bara inte haft lust :(


i dag är det 10 år sen den stora terorist attacken i USA :(

För er som inte vet vad som hänte så kan jag berätta att två flygplan körde in i två jätte byggnader i new york city och ett plan i en byggnad som heter Pentagon som är USA försvars högkvarter skulle man kunna säga.Det som hände är ett av det hämskaste jag vet.

en bild i från nyc "Tvillingtornen" som rasade ner

 " World trade center" kolapsar och rasar


byggnaderna var över 100 vångingar högt!

 


Presentation


heeeej!
jag heter felicia men kallas för fillan och jag vågar ha min egen stil. Mina största intressen är kläder,nail art,foto och en massa annat. välkommen till min blogg Lindo Chico!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mariosvamp

  


Ovido - Quiz & Flashcards